به نام خدايي كه در اين نزديكي ست
بر باور و يقين، نور و باران از نعمات ذات اقدس باري تعالي و رحمت واسعه ي خداوندي ست. خاضعانه سر بر سجده ي، شكر " لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ".
اين جملات را بارها و بارها مرور كرديم، در هر ديدار...!!! سرنوشت هر انساني بسته به ارزش كارهاي وجودي خويش شكل مي گيره و اين ارزش، به يقين نشات گرفته از اعمالي است كه بواسطه ي درك از باري تعالي ست." من عرف نفسه فقد عرف ربه"..
اما امروز با تمامي شناخت و معرفت از ذات حضرت حق ، انچنان محو گفتمان هاي ظاهري و به قول دوستم زميني شديم كه ورد زبانمان شده خدايا ما رو زمين گير كن ....!!!
«الهی انطقنی بالهدی و الهمنی التقوی»(خدایا! به هدایت، گویایمان کن و تقوا را به ما الهام فرما)