سلام سخن اهل دل است، آنرا به جان مي نوشم

بار الها، ما را در بيان آنچه " تو مي خواهي " ياري ده!!

به نام خدایی که در این نزدیکی ست...

نور و باران | سه شنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ | 9:55

سلام ... مرحوم مجتبی کاشانی ی قطعه شعری دارد با مضمون معلم ... در قسمتی از این شعر می گه:

" در مجالی که برایم باقیست،باز همراه شما مدرسه ای می سازیم
که در آن همواره اول صبح
                                           

به زبانی ساددده ،مهر تدریس کنند،
و بگویند خدا،خالق زیبایی و سراینده عشق،آفریننده ماست.
مهربانیست که ما را به نکویی،دانایی،زیبایی و به خود می
 
خواند
جنتی دارد نزدیک، زیبا و بزرگ و دوزخی دارد- به گمانم کوچک و بعید
در پی سودا نیست
که ببخشد ما را و بفهماندمان،
ترس ما بیرون از دایره رحمت اوست"

  • صفحه اصلی
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
آرشیو وب
  • تیر ۱۴۰۳
  • خرداد ۱۴۰۳
  • دی ۱۴۰۲
  • مرداد ۱۴۰۲
  • خرداد ۱۴۰۲
  • فروردین ۱۴۰۲
  • اسفند ۱۴۰۱
  • بهمن ۱۴۰۱
  • آذر ۱۴۰۱
  • آبان ۱۴۰۱
  • مرداد ۱۴۰۱
  • تیر ۱۴۰۱
  • خرداد ۱۴۰۱
  • اردیبهشت ۱۴۰۱
  • فروردین ۱۴۰۱
  • اسفند ۱۴۰۰
  • بهمن ۱۴۰۰
  • دی ۱۴۰۰
  • آذر ۱۴۰۰
  • آبان ۱۴۰۰
  • مهر ۱۴۰۰
  • شهریور ۱۴۰۰
  • مرداد ۱۴۰۰
  • خرداد ۱۴۰۰
  • اردیبهشت ۱۴۰۰
  • فروردین ۱۴۰۰
  • اسفند ۱۳۹۹
  • بهمن ۱۳۹۹
  • دی ۱۳۹۹
  • آذر ۱۳۹۹
  • آبان ۱۳۹۹
  • مهر ۱۳۹۹
  • شهریور ۱۳۹۹
  • مرداد ۱۳۹۹
  • تیر ۱۳۹۹
  • خرداد ۱۳۹۹
  • آرشيو

دریافت کد آمارگیر سایت

B L O G F A . C O M

تمامی حقوق برای سلام سخن اهل دل است، آنرا به جان مي نوشم محفوظ است .