هر صبح دیروزهای مبهم خودرا
در نامعلوم ترین جای کائنات دفن میکنم
تا هیچ گذشته تلخی رابه یاد نیاورم.
چرا که می گن ، هرآدمی میتواند با آغاز صبح متولد شود!!!!!!
سلام و فت و فراووووون درود...
صبحت بخیر عزیزم...
امروزت سرشار از امید و آرامش جانم...
هر صبح دیروزهای مبهم خودرا
در نامعلوم ترین جای کائنات دفن میکنم
تا هیچ گذشته تلخی رابه یاد نیاورم.
چرا که می گن ، هرآدمی میتواند با آغاز صبح متولد شود!!!!!!
سلام و فت و فراووووون درود...
صبحت بخیر عزیزم...
امروزت سرشار از امید و آرامش جانم...